مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 08:402022-12-14اقتصادي

پرداخت تسهیلات 5400 میلیاردی در کشور/ صندوق های خرد گیلان دو برابر می شود


مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، با اشاره به نیاز کارآفرینان به منابع اورژانسی، تاکید کرد: 5400 صندوق خرد محلی را در سطح کشور فعال کردیم که سهم گیلان 140 صندوق است و تا پایال سال دو برابر می شود.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، با اشاره به نیاز کارآفرینان به منابع اورژانسی، تاکید کرد: 5400 صندوق خرد محلی را در سطح کشور فعال کردیم که سهم گیلان 140 صندوق است و تا پایال سال دو برابر می شود.

نعمت الله رضایی، صندوق کارآفرینی امید را صندوقی دانست که یک نگاه متفاوت به فعالیت های اقتصادی دارد و اظهار کرد: تاکید صندوق کارآفرینی امید بر توانمندسازی است؛ نه صرفا پرداخت تسهیلات.

وی حوزه فعالیت صندوق کارآفرینی امید را پهنه سرزمینی با اولویت پرداخت تسهیلات به روستاها و مناطق محروم دانست و افزود: این صندوق اقدام به هدایت و حمایت افرادی می کند که تمایل به انجام فعالیت اقتصادی دارند و ابتدا توانمندسازی و توان افزایی و سپس پرداخت تسهیلات را انجام می دهد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در گفت وگوی ویژه خبری باران، با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون به بیش از 34 هزار و 500 طرح تسهیلات پرداخت کردیم، گفت: به این طرح ها بیش از 5400 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده و برنامه صندوق این است که تا پایان سال بیش از 10 هزار میلیارد تومان دیگر پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات 5400 میلیاردی در کشور/ صندوق های خرد گیلان دو برابر می شود

پرداخت تسهیلات 5400 میلیاردی در کشور/ صندوق های خرد گیلان دو برابر می شود